Monday 16 May 2011

UPM... Disini bermula sebuah perjalanan baru

Assalamualaikum


* UPM... Asasi Sains Pertanian
meh kita kasi colour hijau2 sikit...hehe kalau dulu aku nih yang menyebabkan alam sekitar tercemar!! well sekarang, alam nih aku yang kena bela~ macam x percaya lop kan....


kenapa mesti pandang rendah pada universiti ni.. Research Universiti ni..mungkin dulu aku kurang informasi juga pasal Universiti ni. Sampai la aku dapat tawaran ke sini dan kaji balik tentang keistimewaan Universiti ni, dan temui jawapan...Here is my soul!! Nyatanya Tuhan memang tahu yang terbaik dengan jiwa Aku~


sekarang ni, aku just nak fokus pada Asper dulu, baru fikir tentang bidang yang aku nak pilih lepas Asasi ni. Yang konfius sekarang, aku nak ke Medik dan jadi doktor perubatan atau nak cuba bidang satu lagi, Bioteknologi~??

kalau doktor??

ni cita-cita yang dulu diidam-idamkan~ nak teruskan atau beralih ker bioteknologi??



ni pula bidang baru yang aku baru kenali minat padaNya..huhu~


so, Jalan yang terbaik, biarlah dulu..nanti baru fikirkan!!...


Terima kasih UPM kerana bagi aku peluang jadi warga Asper dan tunjuk jalan yang Terbaik pada aku...walaupun dengan result aku dulu( aku kira Tak Seberapa), cita-cita aku tak dibiarkan terkubur malah aku sekali lagi diberi peluang untuk membuat pilihan ke bidang perubatan~







No comments:

Post a Comment